Zveřejňujeme informace od ČEZ Distribuce o konci vylepování plakátu k odstávkám elektrické energie:
od 1.1.2021 dojde ke zrušení výlepu papírových oznámení k plánovaným odstávkám elektrické energie.
Stávající způsob oznámení odstávky na obce e-mailem zůstává nezměněn a i nadále budete dostávat informaci cca. 20 dnů před odstávkou.
Naopak připravujeme vylepšení tohoto způsobu oznamování a od ledna by se měla na web vrátit i možnost stáhnout oznámení o odstávce v pdf.
Ačkoliv se snažíme širokou veřejnost o zrušení výlepů informovat, ráda bych vás poprosila o součinnost, aby se tato informace dostala i k vašim občanům.
Každý ze zákazníků ČEZ Distribuce se může nechat informovat o plánované odstávce bezplatně e-mailem.
Služba zároveň obsahuje možnost zasílat SMS v případě poruchy s odhadem času obnovení dodávky.
Velká část z vás již tuto službu využívá, neboť funguje již od roku 2018. Nyní jsme registraci ještě více zjednodušili, aby si službu uměl nastavit doopravdy každý.
Pro obce, města a jejich příspěvkové organizace, zejména školy a školky ráda s nastavením služby pomohu, případně přímo nastavím, pokud mi dodáte podklady.